»Države, ampak tudi korporacije imajo vpliv na oblikovanje tega informacijskega prostora.«
»Tudi v razvitih demokracijah zahteve delavcev duši lobiranje korporacij.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Pri oblikovanju urbanega prostora si je kolektivno nezavedno skupnosti v spomin vtisnilo nekatera trdna načela. Ta način dojemanja prostora je po mojem ključnega pomena za oblikovanje idej o mestih prihodnosti.«
»prostor zahteva nekaj drznega«
»Govorimo o 21 državah in 350-milijonskem trgu. Šele ko smo začeli delati regijsko platformo Big See, sem dojel, kako smo majhni in kako ničesar ne vemo o svojih sosedih. Ničesar ne vemo o Italijanih, ničesar ne vemo o Madžarih, kaj šele o Makedoncih, Turkih, Izraelcih. Ampak, iz tega prostora so tri civilizacije naredile svet, zato se je treba le vprašati – ali je možna še ena renesansa?«
»Kar nekaj držav vodi informacijsko vojno proti ruskemu cepivu.«
»To nima nič opraviti z njimi. To so interesi korporacij ter to, kaj lahko rečem in česa ne smem.«
»Te tribunali omogočajo korporacijam, da napadajo države ob spreminjanju zakonodaje, ki bi škodila njihovim dobičkom.«
»Težava je pohlep korporacij.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju