»Države, ampak tudi korporacije imajo vpliv na oblikovanje tega informacijskega prostora.«
»Tudi v razvitih demokracijah zahteve delavcev duši lobiranje korporacij.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Pri oblikovanju urbanega prostora si je kolektivno nezavedno skupnosti v spomin vtisnilo nekatera trdna načela. Ta način dojemanja prostora je po mojem ključnega pomena za oblikovanje idej o mestih prihodnosti.«
»prostor zahteva nekaj drznega«
»Govorimo o 21 državah in 350-milijonskem trgu. Šele ko smo začeli delati regijsko platformo Big See, sem dojel, kako smo majhni in kako ničesar ne vemo o svojih sosedih. Ničesar ne vemo o Italijanih, ničesar ne vemo o Madžarih, kaj šele o Makedoncih, Turkih, Izraelcih. Ampak, iz tega prostora so tri civilizacije naredile svet, zato se je treba le vprašati – ali je možna še ena renesansa?«
»Kar nekaj držav vodi informacijsko vojno proti ruskemu cepivu.«
»To nima nič opraviti z njimi. To so interesi korporacij ter to, kaj lahko rečem in česa ne smem.«
»Pravico do protestiranja po vsem svetu ogrožajo velike korporacije in politiki, ki so usmerjeni v lastne interese in ogrožajo naše demokracije.«
»Te tribunali omogočajo korporacijam, da napadajo države ob spreminjanju zakonodaje, ki bi škodila njihovim dobičkom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju